På väg till kolmården.

2008-07-31 / 10:42:26
Hejsan! Sitter nu i bilen på väg till kolmården. Härligt väder har vi och humöret är på top. Ska ju och kolla på djur lixom :) har inte sovit alls i natt dock, så jag är kraftigt trött. Men de går nog snart över. Igår kväll satt vi för ovanlighetens skull ute i tv rummet. Så första gången på 3 månader fick jag se mitt kära scrubs :) har även fått tag på säsong 7. Så den får jag väl börja kolla på snart. Eller om jag börjar om på 1 så jag kan få med johan i serien åxå. Ska att få honom att gilla det åxå :) nu ska jag va social mot min älskling. Syns i kväll när jag kommer med bilder, förhoppningsvis på nått häftigt djur :) kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: