Ny TV (Samsung LE40A656) och två degus bäbisar bokade =)

2008-07-07 / 19:08:47
Idag har min älskling slagit på och köpt en gigantisk tv till vårt sovrum. Den snygga vinröda samsungen på 40". Passar jätte bra in till dom vinröda tapeterna =)
Sen så har jag vart in och bokat två degus bäbisar. Dom va för små för att lämna mamma än. Får se när jag får dom. Di va inte riktigt säkra på när dom va födda och skulle kolla upp det *längtar*
Så idag har vi vart inne i staden och lirat lite.
Vi har även haft stor städning i sovrummet för att få in tvn och fått mörda data bänken lite, men bra blev de till slut =)



Bilden är tagen innan de blev städat här inne =)
Nu är vi rätt trötta efter allt slit så nu blir de nog en pizza innan Älskling ska koppla in datorn till tvn så vi kan kika på alla filmerna jag av nån anledning fått in i datorn *vissel*
Sen vet vi väl va kvällen kommer att bli.... en film kväll =)
Och lite längta efter degus kväll åxå förstås =)

Extra notering från Johan...... Det är ljusknapp på tvdosan så man kan få den all lysa *asg*
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: