Ny städat och fint..

2008-07-30 / 16:45:57
Hejsan!
Nu har vi slitit här hemma under förmiddagen. Först vart och handlat och in till stan till biltema och fixat fler grindar till hundhagen.
Sen så har vi snabeldrakat och skurat och mublerat om i vardagsrummet och plockat undan så de är jätte fint här hemma.
Skönt att ha de städat när vi ska bort i morgon. Är så härligt att komma hem till ett nystädat hus.
Imorgon bär det av till kolmården. Ska bli kula tt kika på alla djuren. Har inte vart där sen jag va jätte liten =)
Satt ut annons på hästarna igår om att jag söker medryttare. Nån tjej är de som har hört av sej.
MEN så hade jag ju sån tur så Nea som hjälpt mej med Jumjum tidigare, ringde idag och frågade om jag fortfarande behöver hjälp =) Så nu har jag hjälp till Jumjum iaf. Skönt, för jag vet ju vem hon är och att hon är duktig och ansvarsfull.
Har ju som sagt lite dåliga erfarenheter om detta annars =/
Så nu ska hästarna komma igång. För nu får jag ju ridsällskap åxå vilket gör de hela mycket roligare.
Nu är älsklingen iväg och fixar så vi får oss lite mat. Sen ska vi ta de lite lugnt innan det bär av till stallet.
Hörs nog i kväll.
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: