Natt aktiviteter

2008-07-22 / 11:42:23
Inatt när vi skulle ut med hundarna sista gången så dom skulle få kissa innan vi skulle sova. Så upptäkte vi att 3 av 4 katter va på rymmen i mörkret. *suck*
Jag hade tagit sömntablett och va väl lite lagom runn under fötterna. Och katterna var mer vilda än tama där ute. Som tur va så satt Siri snällt kvar på altanen. Annars hade vi nog vart ute och letat fortfarande.
Fick tah på tröga Bäbis först utan några problem. Smöla börnade förbi oss ett gäng med gånger. Tillslut ser jag Kattis ögon som lyser i mörkret och lyckas få tag på henne åxå. Så då va de bara Smöl kvar. Hon la sej tillslut långt inne i häcken så jag kunde krypa in och hämta henne. *pust* vilken pers e blev klockan 01,40.
När jag kom in så hade jag en snuskig larv i håret som vi nog måste leta efter idag =)
Så idag blir de till att bygga katthage igen.
De va nattens bravader de =)
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: