Jo då jag lever =)

2008-07-28 / 20:41:24
Hetthetthetthett!!!!!!
Hej på er alla i värmen!
Har inte haft någon direkt motivation till att skriva på några dagar. Dels så har de ju vart grymt varmt, sen har vi inte gjort så mycket så jag har inte haft nå att skriva om.
Vi har istort sett bara slappat och halvt dött i värmen.
Idag har vi vart in till stan och shoppat lite till djuren.
JumJum fick set ett flygtäcke han åxå. Så nu går dom runt som ufon båda hästarna. Så fina så =) Har lite bilder på dom som jag ska lägga in någon dag.
Sen fick katterna ny mat. Och hundarna en varsin pipleksak och en pool =) Så den polen har dom plaskat i idag. Iaf Harry och Lukas, Pim tycker mest att det är läskigt. Men Harry han gillade den som tusan.
Hundarna har väl åxå haft de jobbigt i värmen dom senaste dagarna. Är ju verkligen sjukt varmt. Men på kvällskvisten så piggnar vi till hela högen =)
Vi har väl lite planer under veckan men inget som är helt bestämt än. Men de ser ut som att de blir en tur till kolmården för oss. Kul att kika på djuren och ta de lugnt där borta.
Jag har fortfarande inga sömnisar så jag sover rätt dåligt och är väldigt sliten om dagarna. Men i slutet av veckan skulle jag få nya.
Har massa bilder i kameran åxå som jag ska lägga in här. Men de finns ingen ork till det just nu. Får se om jag orkar med det senare i kväll.
Nu ska vi slappa lite till.
Kram
Kommentarer!
Postat av: Mona

Det blir lätt så att man inte bloggar när de är så fint väder ute.. samma för mig!

Ändå har ju tusen saker att skriva om, men man orkar inte rikigt när det är så varmt ute.. =(

Natti.. :)

Kommenterat - 2008-07-29 / 02:29:13  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: