Inte tömt kameran på länge =)

2008-07-10 / 16:52:34
Nu har jag äntligen fått in alla bilder som jag haft i kameran så länge.
Så nu kan jag bomba er med lite ditt och datt i bildväg. Bilderna kommer inte i någon speciell ordning.
Hoppas att de är något att se iaf =)
Börjar med mej i mina hattar =)
   
Sen har vi lite bilder på katterna och hundarna i sovrummet
Bäbis är den vit/svarta Kattis är den randiga.
Hundarna vet ni väl kanske vid detta laget =)

  

  
En Älskling♥

  
Å så lite bilder från Midsommar =)
Bättre sent än aldrig =)


  

 
Nu kommer de lite blandade bilder från/i stallet.

Älsklingen pysslar med Jumjum
  

  
  
JumJum mussiserar =)

   
Färdig mussiserat =)
Pussar på mamma i stället

Gino grabben

  

Hoppas ni inte tröttnat på mina bilder, för de kommer en drös till *fniss*
Motionering av Jumpestump
  
  
Lite från hagen igen
  
Å så lite hund bilder mellan häst bilderna

  


Mina kusar busar men Lilleman
  
  

  
  
  

Dusch efter motioneringen
  

  
Även Gino fick leka med Lilleman givetvis. Fast Ginosen fick lite mer stryk än JumJum =)

  
  

  
  


  
   


  
Avslutar hela bildbombningen med vackraste Svarten


Hoppas att jag inte tråkat ut er allt för mycket med alla bilder. Själv tycker jag iaf att de är kul att visa upp dom =)
Komentera gärna.


















Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: