Hemma från Rudskogen

2008-07-13 / 18:06:59
Hallo
nu är vi hemma igen. Eller ja vi kom hem igår men jag va för sliten att skriva nått.
Va väl inte helt super duper kul där borta i norge, men fredagkvällen va rätt upplevelserik =) Träffade trevligt nytt folk och även dom gamla "bekanta" (svenska landslaget i balleklämm) Ni komemr förstå när ni ser bilderna sen. och några stackare kom från boden och jag är inte de minsta avis på deras hemresa. Fôlket i vårt camp tyckte väl vi va lagomt mesiga som drog hem så tidigt. Men men.
Sen va vi ute och traskade lite och jag hinner precis höra Johan säga "akta hålet" Precis då stuper jag givetvis i de hålet. Sen med min vanliga otru då så är de ju nån mer stackare som stuper i de samtidigt som mej så jag stuper framåt blir tok knockad och byter färdrikning och med bakhuvudet rätt i backen.
Men eftersom volymen fortfarande gjorde sitt då så kände jag inte så mycket smärta. Small bara till kraftigt i nacken. MEN på morgonen dagen efter trodde jag att jag skulle dö! Va helt säker på att jag fått hjärnskakning och att jag inte skulle komma hem levande och intalade mej att de skulle bli den längsta dagen i mitt liv innan vi fick åka hem. Men nacken har jag iaf inte kännt nå värre i än. Har dock lite ont i ena hörnet av pannan och ögonbrynet.Va nästan så jag tänkte ringa å be mamma hämta mej. Hade lite planer att be helikoptern som svansade runt där att köra hem mej åxå. =) Hur som hellst så svalnade smärtan och illamåendet och vi kunde traska bort till utställningen och kika. Så dagen gick rätt fort tillslut ändå. Levande kom jag hem iaf =)
Sen på em tog vi Rs6 an och begav oss till sverige igen. Lite klokare om att man ska kolla vart man ställer fötterna =)
Va kraftigt skönt att komma hem till hundarna igen och även få hälsa på dom små Beauty och Beast.
Idag har vi vart och inskaffat en ny mycket större bur till dom och lite nya grejer. Beauty börjar bli lite mer tuff nu och vågar vara framme och smyga när man öppnar buren. Beast är fortfarande lite försiktigare.
Ska försöka att få in lite bilder på dom och nya buren sen.
Hästarna har jag haft lite semester ifrån nu under helgen. Skönt att få bara slappa nu när man kom hem.
Även om vi vart in till stan och strosat lite idag.
Men nu när vi är mätta och belåtna efter en pizza så blir de nog snart att däcka framför tvn och se en film.
Åter kommer senare med lite bilder.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: