GoMiddag!

2008-07-04 / 11:52:13
Inatt har jag sovit riktigt ordentligt, inte ens ett minne av att Johan gick upp i morse =) Sömnisarna är att bra dom =)
Nu har jag slängt ut hundarna på gården och startat en ny maskin med tvätt. Så nu är de bara en maskin kvar efter den så är allt klart sen.
Ska väl ev åka iväg och va med nyopererade Julia sen ett tag när mamma jobbar. Igår skrek hon för att hon hade så ont *stackars*

När Johan slutar idag så har han semester sen. Så vi får väl se va som hittas på under dom veckorna. Kusten ska jag till iaf =)
Va bara upp till stallet en liten stund igår, blev ingen motionering av nån av hästarna utan vi va bara där och kollade till dom.
Ska se om jag kan få in alla bilder idag eller om de blir i kväll. Är ju en hel del så =)
Nu ska jag ta in hundarna och se va dom tycker att vi ska hitta på =)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: