Goder Afton i stugan!!

2008-07-01 / 23:22:33

 Så sitter man här mett i natta igen då.
Johan har somnat medans vi kikade på Epik movie.
 Fick ju filmerna jag beställt idag. Så i morgon ska ja nog se till att vi kollar på The slaughter rule. Har ju som sagt väntat på den väldigt länge.
Epic movie är en roliga parodi på bla narnia och kalle å choklad fabriken. Tycker att den är riktigt rolig faktiskt.
Gaaah va jag saknar mina sömnisar. Har ju inte fått sova ordentligt på över en vecka nu. Och ändå är jag inte trött.
Vi har ju börjat ta en långpromenad med hundarna varje kväll nu. Lite slöare blir jag kanske av de, men inte så att jag somnar nå lättare för det *suck*
Idag tog jag med Johan och hundarna upp till ridbanan igen. Jumjum va riktigt fin och jobbade på jätte bra och koncentrerade sej ganska bra trots alla farlliga ljud och grejer som va där borta. Funkade mycket bättre på de 3 delade bettet. Gino fick vila ytterligare en dag. Men ni ser ju att han fick va med på bild iaf =)
Nu börjar darlingen att vända å vrida på sej här. Tror han blev lite irriterad när jag sitter och skriver här i sängen *ops*
Ne de får nog bli en film till för min del tror jag.
Natti natti på er!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: