Goder Afton!

2008-07-14 / 22:06:56
Här sitter vi mätta och belåtna efter att vi faktiskt LAGAT mat idag. De bidde typ de enda som jag kan =) Strimlad lövbiff cream fresh och grädde med massa kryddor. Sååå gott och så mäktigt.
Vi har vart ganska så duktiga idag ochh vart å storhandla så vi har lite att äta här hemma. Kanske vi tom klarar av att bryta äta ute varje dag trenden vi skaffat oss. Va väl 3e gången sen vi blev ilag som vi lagade mat idag
Har nu på kvällskvisten "kikat" på Mr Beans holiday. Sicken dåre han är. Sen har jag pysslat om Diva och Snobben lite. Är väl fortfarande mest Diva som vill bli buren.
Har även vart upp till stallet och dagit en promenad med hundarna ute på fälten. Harry har sprungit som en idiot så han va helt färdig när vi kom hem.
Nu ligger små hundarna intryckta under täcket och älsklingen är spårlöst försvunnen =)
Hm, va har vi mer gjort i dag då tro  Vi kom ju onekligen upp ur sängen ganska sent idag efter en hel morgon och fm av mys. Skönt att bara slappa och ta de soft.
Blir väl till att kika på en film till innan vi somnar. Men nu ska nog jag se till att de blir en rysare
Nu är älsklingen återfunnen så nu ska jag sysselsätta mej med annat.
Ha en bra kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: