Frieser hingsten Gino back in action =)

2008-07-10 / 15:24:05
Idag har jag ridit Gino. Tror minsann att de va första gången denna sommaren som jag red honom. Han har blivit lite longerad och så men annars har de ju vart nya skador som kommit fram på han. Först skar han sej ju, sen fick han tillbaka eksemet och sen dåliga hovar. Men som de ser ut nu så kommer han kunna börja komma igång lite smått igen. Måste ju erkänna att de va lite kul att rida frieser igen, är ju lite mer kraft i honom än i Jumjum. Och idahg va han riktigt piggelin åxå.
Darlingen min va med och tog bilder som jag bjussar på nu. Tänk nu på att både jag och svarten är i dålig form =)
Bilderna är klickbara som vanligt =)
 
  
  


  



  
De va dagens ridning det.
Tack så mycket älskling för att du är med och fotar åt mej =) Puss på dej!


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: