Fint väder igen

2008-07-09 / 20:43:21
Hallo!
Johan är i duschen så jag passar på att skriva lite här. =)
Idag har lilla harry kutat med på fältet efter mej och jumjum. Jädrar va snabb den lilla rackaren är. Han va inte långt efter när jag släppte på jummisen lite =)
Pimpen va för lat så han blev bara med ett varv sen bråkade han med husse dom andra varven. Men harry hängde på varje varv =)
Lukasen hade fullt upp med att leta pinnar så han vaväl med ett halv varv cirkus =)
Skönt att komma ut å röra lite på sej i solen. Johan fick ju traska breve som vanligt. Så går de när han inte vill rida min andra häst =) *fniss*
Sen har vi vart in till obs en sväng och kikat lite och in på bolaget och fixat go dricka till rudskogen i helgen.
Köpte (läs blev sponsrad) flugmedel och huva till hästarna åxå.
Sen va vi och köpte ett litet hus till degusarna åxå =) Inte länge kvar nu tills dom kommer.
Och idag slog vi på stort och skippade BK och tog Dunkan i stället =D
Sen va vi in och kollade inne på Lekab och pratade lite med Johans kusin.
På vägen hem tänkte Johan köra ihjäl oss men vi klarade oss. Nedrans blådåre  Borde ge han en moppe bil i stället *fniss*
Nu på em har vi vart och handlat och precis badat småhundarna så dom luktar gott istället för mask eller va de nu va dom hade rullat sej i. Så för tillfället är dom sjövilda och försöker väl leka sej skitiga igen =)
Har även rotat fram ett seround (stavas) ljud som jag hade på övervåningen. Skulle ha använt de till tvn om de inte hade vart för att katterna haft full tillgång till de och spelat av alla sladdarna. Mest härjad va sladdarna som skulle vart till video sändaren som skulle gett oss tvkanaler i sovrummet. Nedrans små djur. Så nu vet jag va dom gör där uppe när de låter som att jag har elefanter på övervåningen.
Johan har iaf gett sej tusan på att han ska löda ihop sladdarna och få de att funka igen =) Jag tippar på att vi köper nytt =)

Nu ska vi strax sätta oss och kolla på lite komedier och slappa i sängen.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: