Degusarna har anlänt =)

2008-07-11 / 15:41:37
Nu äntligen har jag fått hem mina små degusar. Vi har döpt dom till Beauty och Beast. Vill inte skrämma upp dom nu och ta massa bilder på dom utan dom får göra sej lite hemma stadda först. Hur som hellst är dom riktigt söta och jag har redan fått hålla dom i handen utan problem. Kan ju va för att dom är livrädda åxå iofs =)

Lite tråkigt är de att jag måste lämna dom snart. Vi ska snart iväg till rudskogen (gatebil) Och stanna där tills i morgon.
Men mamma har lovat att kolla till småttingarna. Och hundarna ska sova hos paranteserna i kil. Kommer längta hem till dom massa ny när dom är helt nya och jag vill va med dom.
De va lite otippat att de skulle bli en av varje kön, men de får väl bli en kull sen behålla en av ungarna och sälja en av dom små, eller skaffa en bur till *fniss* De är spörs.

Nu ska vi väl packa och fixa de sista och sen bege oss. Hoppas att vädret håller sej hyffsat bra iaf. Så kommer vi hem i morgon kväll igen.
Då ska jag försöka fixa bilder på småttingarna och kanske lite bilder från kvällens kommande partay =)
Ha en bra helg!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: