Bytt hundfoder

2008-07-16 / 21:20:41
Tjo
Här är jag igen och jag lever =)
Har inte haft nån motivation och ork till att skriva nån dag nu. Men nu är jag tillbax.
Idag har vi vart in till stan och fixat ny mat till små hundarna. Nu under kvällsmaten smaskade dom i sej den iaf så vi får hoppas att dom små kräsna sakerna fortsätter att äta den. Även Lukasen fick nytt foder för kastrerade vovvar. Han har ju inte samma problem som dom små med att inte äta maten =)
Så nu går alla hundarna på Royal Canin.
Vi va även in och traskade ett varv på IKEA. Blev väl ingen stor shopping direkt. Blev lite doft ljus och ett saxset =) Saxar har ju en förmåga att försvinna i detta huset. Jag säger inte att de är så, MEN de kan va så att jag glömmer att lägga tillbaka dom där dom ska va =)
Sen tog vi ett varv i driven på BK.
Har vart till paranteserna och hälsat på en sväng. Julia haltar fortfarande och har ont sen operationen. Hoppas att hon snart blir bättre den gamla spättan. Hon verkar pigg i övrigt iaf.
Sen så har vi vart in till hästarna en sväng och stritt lite med Z och E. Blev dock ingen längre stund då hundarna va ensamma hemma.
Sen har Lukas blivit ordentligt borstad. Fattar inte va de är för fel på hans päls. Allt är bara underdun och han fäller järnet. Han va jätte fin i pälsen för nån månad sedan. Men har för mej att kastrerade hundar blir lite mer kassa i pälsen. Men om nån har nå förslag på vad jag kan proppa i han för vitaminer får ni gärna tipsa mej om det.
Nu har vi precis käkat lite korv och slappat lite. Blir väl snart en film tänker jag.
Vi såg två filmer igår med Jon Heder

Han kan va en av dom bästa skådisarna som är med i filmer nu. Han är ju dyng rolig och så himla stygg =) Filmerna heter Mamas Boy och School for Scoundrels. Mamas boy va riktigt bra.
För övrigt ser Heder ut som en dansande grisbinde Karl Petter =)

Inatt kollade vi på Roughe (stavas) Den handlade iaf om en måster bauta stor krokodil. Inte krokodilen Kaj där direkt. Hur som hellst va den inte mycket att hänga i granen.

Tror att jag måste hitta på mer saker att skriva om. För jag börjar tappa läsare igen och de är ju jätte tråkigt. Är ju så kul att komma in i bloggen och se att de är många som vart här och läst och lämnat komentarer.
Frågan är ju bara va man ska skriva om. Kan ju inte skriva så mycket annat än de som jag själv pysslar med.
Med Diva och Snobben går de framåt med tämjningen. Har iaf haft dom en stund i famnen och klappat lite på dom. Snobben är jätte busig och smyger på mej inne i buren och verkar inte värst rädd för mej längre. Så de ska nog bli sällskapsdjur av mina degusar åxå tillslut. =)

PÅ fredag sska vi och ett helt gäng på premiären på Hancock. Den kan nog va bra efter vad vi sett på trailern. Kul att hitta på någonting åxå.
Nu ska vi nog ta och se en film och softa till det lite.
Ha en bra kväll!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: