Bloggar i tvn =)

2008-07-09 / 00:09:11

nu sitter jag här och bloggar på tvn =) hur tufft som hellst.

Vi har precis kikat på en film som jag har på darorn och kunnat se den på tvn.tufft som tusan. Saknas väl dock några inställningar för att de ska bli perfekt =) Hur som hellst så har jag en mega stor data skärm just för tillsället. ska snart visa bild =)

Idag har vi inte gjort så mycket. vi har pillrat mest datorn och tvn och sen har vi vart och så har vi vart i stallet och motionerat hundarna. Hästarna fick vila en dag till.  Sen har vi käkat på Petruskiosken och sett på film =)
här är en bild på en av mina småttingar. Någon som har nå manm förslag???

Visst är de en riktig sötnos =) Har tyvärr bara bild på en av dom.
Kram

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: