Allt gammalt är borta

2008-07-21 / 17:59:47
Hallo
Nu är allt gammalt som funnits kvar i huset borta. Hela övervåningen, garaget och lillstugan är urstädat.
Börjar kännas fräschare direkt. Katterna har fått en ny toa och deras rum är väl mer eller mindre länsaat på allt. Bara att börja om och börja bygga klätterväggar och sovvrår till dom. Inte alla katter som ha ett eget rum =) Fast egentligen så har dom ju hela övervåningen för sej själva.
Ska försöka fortsätta måla där uppe någondag åxå. Började ju med den grisråsa men tröttnade på färgen så jag orkade inte måla nå mer. Fast nu tror jag de kan bli ganska bra med den färgen ändå och sen lägga nån bård shablon eller va de heler med en annan färg.
Nu har vi precis klämt i oss pizza och de va ju inga fel alls.
Ska strax eller iaf snart åka upp till hästarna och pyssla lite. Har inte bestämmt om dom ska få stå ute i natt eller inte.
På torsdag bär de av till kusten. Ska bli så skönt att komma iväg på en liten lugn semester. Även om de bara blir över dagen.
Verkar ju som att de ska bli fint väder iaf. Så vi får väl hoppas på det.
I morgon är de ju vår 3månaders dag så då blir de nog bara en mys och gos dag. Vi har väl inget planerat än iaf.
Mer än att passa stallet då förstås =)

Hörde om BlondinBella åxå. Stackars liten. Tycker de är så himla dålig stil att så många klankar ner på henne i hennes blogg och får allt till att låta som att de är hennes fel. Dumma folk.

Nu ska jag se om jag kan få tag på Zandra och se om jag ska ta in pojkarna eller hur de blir.
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: