Vem kör dyraste bilen i ditt län?? *skryt*

2008-12-01 / 07:45:28
Hiihii, detta är lite kul faktiskt.
Igår i expressen fanns en lista på dyraste bilarna i sverige. Lista för lista i dom olika länen.
Och vem toppade listan i värmlands Kil då??? Jo min älskling med RS6an *så stolt*

Tycker att det var riktigt tufft faktiskt. Och tror min Älskling blev lite stolt åxå =)
Tyvärr har jag inte hittat någon länk in till detta. Men om ni är nyfikna så finns listan på aftonbladet åxå. Men man måste ha prenumenation för att kunna se det.
Så bilen som toppar kils lista är denna



Antar att detta ger ännu en anledning till att jag inte borde få köra denna bilen *fniss*
Helt klart tuffaste familjebilen som finns =)
Kommentarer!
Postat av: Johan Älsklingen

Ingen tölig familjebil de där inte =) host

Puss på dej älsklig.

Kommenterat - 2008-12-01 / 09:42:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: