Tappat lite av bloggmotivationen

2008-12-17 / 13:30:46
Nu är jag här igen då och försöker att komma igång med bloggandet igen.
Vill ju blogga men har ingen motivation till att göra det.
Ser ut som vanligt här hemma. Inte hänt några större förändringar.
Har lite mer ork vissa dagar och det blir ju att dom dagarna kör jag totalt slut på mej själv bara för att jag för en gångs skull orkar göra något.
Måste nog lära mej att inte ta allt på en gång.
Har inte haft några sömnisar på 1 vecka nu, så jag har varit vaken rätt mycket denna veckan. Är rätt slut i huvudet kan jag lova. Men får snart nya så jag kan sova ikapp lite.
Har ju iaf fått prova bolltäcker utan sömnisar.
Jag är faktiskt lite skeptisk till det. Tycker inte det har hjälpt mej något. Det är väldigt tungt och inte alls som jag hade trott.
Hundarna vill inte ligga under det med mej på natten och det gör väl att jag sover sämre eftersom jag är van att ha dom under täcket.
Ska ge täcket en liten tid till sen med sömnisarna åxå så får vi se hur det blir.
Sen ska jag ju prova det med små bollar åxå.
Det är ju inte lika tungt så det kanske går bättre.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: