SkyltSöndagen

2008-12-01 / 07:59:54
God morgon.
Måndag morgon och jag har som vanligt vart dålig på att uppdatera under helgen. Fy på mej.
Helgen började väl ganska så lugnt.
Måde inge vidare psykiskt i lördags, så den dagen blev så lung det bara gick. Ville typ bara grava ner mej själv i en grop.
Men på kvällen kom man iaf upp till stallet en sväng.
Efter det blev det tv och film.
Igår var det ju första advent och skyltsöndag.
Vi började dagen med en frukost och sedan en promenad med hundarna.
Efter det försökte jag göra mej lite vacker och sedan bar det av in till stan.
Stor träning för min sociala fobi kan jag lova.
Började med att kika in i olika djuraffärer och hittade även en ganska bra blink lampa till hundarna.
Va kattutställning åxå så vi kikade lite på den.
Sen åkte vi ut till Plantagen och köpte några doftljus. Dom har verkligen dom bästa där.
Efter det en snabbis in på Bergvik. Är en klänning jag sett på Gina tricot reklamen som jag va tvungen att undersöka. Insåg rätt fort att den inte va något för mej så det besöket gick riktigt fort.
Sen strosade vi runt på IKEA en stund. Där va det inte så mycket folk som vi hade väntat oss. Så man kunde traska runt där i lugn och ro.
Vi visste innan vad vi skulle ha åxå. Blev lite värmeljus och en pizzaskärare =)
Efter det åkte vi in till BK och käkade lite innan vi begav oss mot Forshaga igen.
Tog en liten tur på byn åxå och va in å fixade en stor säck med hundmat som min darling bidrog med.
Han är så go och snäll som hjälper mej när jag har det svårt ♥ Tack för att du finns!

Senare på kvällen gjorde vi en poffpizza ch satte oss framför tvn.
Vid 22tiden blev det en promenad med hundarna och sedan hoppade vi i säng för att se på film. Sen om vi såg så mycket på filmen är en annan sak *vissel*

Helgen har iaf vartit mysig, trots att jag inte ville vara med riktigt på lördagen. Mina räkningar och min inkomst ville inte riktigt gå ihop denna månaden. Och jag fick panik över att inte ha ett öre att handla för. 111kr är det som finns som ska räcka till julklappar, mat och annat som bör inskaffas. Känns riktigt hårt kan jag lova. Sen en dator då som ligger här och väntar på att den ska bli lagad. Tynger verkligen ner en när räkningarna blir så många vissa månader. Men jag ska väl inte klaga, rätt billigt är det ändock att bo i detta stora huset. Men jag kan tänka mej att kapa bort övervåningen faktiskt.
Fast då får ju inte katterna något eget place att bo på *fniss*
De löser sej väl. Annars får jag väl leva på nudlar och vatten fram till nästa år.
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: