Julstressen har lagt sej..

2008-12-27 / 16:17:22
Halloo!
Hoppas ni alla haft en riktigt skön jul.
Min blev tillslut ganska så lugn även om jag varit väldigt stressad och anti dagarna innan.
Började julmorgonen med att vara i stallet 7 på morgonen och släppte ut hästarna. Fixade klart allt där och motionerade hundarna lite.
Sen när vi kom hem så vilade vi lite och tog frukost framför tvn och öppnade våra paket =) (dom jag och Johan köpt till varandra)
Efter det tog vi oss en långpromenad med hundarna.
Jag var hos min mormor och morfar ganska så sent för mamma jobbade och jag ville dit samtidigt som henne. Så vid 3 var jag i skåre.
Där åt vi lite julmat och umgicks lite med släkten.
Sedan på kvällen åkte jag upp till stallet och tog in hästarna och fåren.
Efter det blev det hemfärd och träffa älsklingen igen. Och hundarna som varit själva där ett tag.
Sen blev det mys hemma hos oss med paranteserna och hundarna. Öppnade resten av julklapparna och hade det mysigt framför tvn.
Lugnt och skönt som jag vill ha det =)

Här kommer julklapparna jag fått =)
(får kanske in bilder på det senare)

En rosa Ipod nano från Älsklingen
En rosa elektrolux damsugare  från paranteserna
En rosa mixer
2 varma goa tröjor
mannen som talar med hundar filmerna
samma som ovan fast även boken
några fina linnen
ljuslykta från svärfar
en korg med smått å gott
lotter
pengar
Hm, kanske kommer till nå mer efter en stund men nu minns jag inte =)
Jo, barbackasadeln från mej själv =)

Älsklingen fick en tjusig tröja av mej =)
Hundarna fick lite leksaker som dom vandaliserade första kvällen.
Och så fick ju Pimpen en fin badrock som han ska ha när han badat. Blev så otroligt söt i den så det är inte sant =)


♥♥♥
Kommentarer!
Postat av: Bodil

Vad söt han blev i badrocken! =)

Kommenterat - 2008-12-27 / 16:30:07  | URL - http://bodil.devote.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: