Gruppmöte//Bolltäcke

2008-12-08 / 14:40:55
Idag har jag varit på näst sista gruppmötet. Tyvärr var vi bara två som deltog, men jag tycker att vi fick ut väldigt mycket av detta mötet.
Vi diskuterade om saker som verkligen var bra och man fick ytterligare mer insikt i hur andra tänker och fungerar.
De va jätte trevligt.
Hoppas att alla goa tjejerna kan vara med sista gången och att vi på något sätt kommer att ha kontakt efter detta.

Tog även modet till mej och lånade med bolltäcket med stora bollar.
Ska bli intressant och se hur jag kommer att reagera på det. Och framförallt hur hundarna kommer att reagera på de =)
Får väl ha riktig koll på dom så ingen försöker gnaga ut täckets innehåll.
Dom är ju inte billiga att köpa så jag misstänker att dom inte är billiga att laga heller.
Men man ska inte oroa sej innan något hännt.
Ska försöka att uppdatera för varje natt om hur det går och om det bli framsteg med sömnen.
Skulle få låna det i ca5 veckor, sedan ska jag byta till det med små bollar och se hur jag känner för det.
Förhoppningsvis (om detta funkar) kan jag få hjälp att få ett eget i framtiden... OM jag har tur.

Har inte packat upp det än så jag har inga bilder. Men det kommer.
Kommentarer!
Postat av: Mie

Bolltäcke??

Vad är det?

Kommenterat - 2008-12-11 / 12:08:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: