Gino och JumJum back in action =) *bildbomb på frieserhingsten*

2008-12-27 / 16:41:59
Nu har hästarna blivit motionerade ganska mycket den senaste veckan. Jag har haft Gino och Nea har hjälpt mej att få igång Jumjum.
Har varit så skönt att vara ute och röra på sej och känna att hästarna börjar komma igång. Nu ska jag bara se till att hålla dom igång åxå även när jag måste börja ha båda själv.
Den nya sadeln har hjälp mej mycket. Har varit lättare att motionera Ginosen när man haft något som hållt mej på plats.
Har mest blivit fält ridning och lite jobb. Men igår blev det en sväng på grusvägen och idag kondisträning.
Verkar som att Gino uppskattar att få röra på sej åxå.
Jumjum har varit het som en kamin och där märks det verkligen att han behöver bli av med energi.
Tack Nea för hjälpen under veckan!!
Här kommer bilder från förrgår när jag och Ginosen tränade lite på fältet.






Sen så kommer det ju lite stå fint bilder åxå =) Ibland visar han mycket bättre att han faktiskt är en frieserhingst. Han är sååå snygg.. I mina egna ögon iaf. =)







Så, nu har jag Gino bombat er färdigt för en stund.
Älskar verkligen den där hästen. Han är en riktig dröm ocg sagohäst för mej.

Gino The Black Pearl♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: