Förbannade mobil helvete!!!!!!

2008-12-01 / 14:32:27
Nu har min mobil bråkat länge. Den låser sej hänger sej och funkar inte. Men man har kunnat lirka igång den efter ett tag.
Men nu verkar den va helt körd.
Började med att dom nyare smsen försvann och ersattes av tok gamla. Och nu har den tappat bort ALLA mina kontakter. Finns inga *panik*
Okey om mobilen är trasig, men simkortet!!?? Vill ju ha alla bilder, kontakter och allt viktigt som finns i mobilen jue.
Jag kan inga....INGA nummer i huvudet. Inte ens älsklingens.
Förbannat!!!!!!!!
Jag har inte råd med både ny mobil och sen få min dator fixad *stortjuter*
Klarar mej ju inte utan mobil. Och även om jag får tag på en annan så har jag ju ändå inga nummer i den.
Hur ska jag göra med detta? Förslag?
Ska jag starta en insamling så alla mina kontakter tar kontakt med mej? 
Jaja, får väl börja skriva brev istället...
Nu vet ni iaf att det inte går att nå mej på mobil ni som brukar nå mej där.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: