Färga håret och dissa nedrans julklapparna =)

2008-12-17 / 14:00:02
Börjar med håret då =)
Ska ta och bleka håret nu någon dag. Men funderar även på om jag ska lägga i mörk färg i underhåret. Är detta svårt att klara av själv?
Vill inte ha så mycket av håret mörkt, men lite så att det blir lite liv i håret.
Hur blir det att sätta en mörk färg i blont hår? Vill inte bli en morot i underhåret. Kommer ihåg att jag en gång skulle färga mitt hår mörkt och det blev knall orange. Vill icke att det blir så igen. Är det bara att undvika färger som det är lite rött i då?


Och så till dissa nedrans julklapparna då.
Har inte inskaffat en enda än så länge. Och börjar ju känna mej lite smått stressad (läs mer stressad än vanligt)
Vet ju inte vad jag ska köpa till någon. Och Johan är det ju jätte svårast till. Han vet ju inte självv ad han vill ha och hur ska då jag veta vad han vill ha?? Eftersom min darling kommer läsa detta så får jag väl be honom att inte läsa komentarerna så han ser vad jag får för tips =)
Mamma har jag vissa aningar om vad jag ska köpa till, men pappa då?? Det är så svårt.
Vad ska ni ge era nära och kära?
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: