Extra hund idag..

2008-12-01 / 08:02:26
Imorse när Johan precis åkt till jobbet (om han ens hann att komma iväg) Så kom iaf mamma instörtandes med Julia som tydligen skulle vara här idag.
Så nu ligger jag här med 4 hundar i sängen =) Mysigt och väldigt varmt.
Mamma hade väl inte fått tag på mej igår så hon hoppades på att det gick bra.
Och inte är det några problem med att passa denna damen inte.
Några andra planer har jag inte för dagen.
Kram
Kommentarer!
Postat av: Johan Älsklingen

Kommenterat - 2008-12-01 / 09:38:25
Postat av: Johan Älsklingen

Hej Darling =) Tack för de fina smset jag ick av dej imorse, jag har svarat men jag vet inte om det har gått fram...inte fått nån lev. rapport iaf.

Jag älskar dej massa tillbaka ska du veta du är mitt allt!! <3

Puss puss =) Ses i eftermiddag när jag kommer hem =)

Kommenterat - 2008-12-01 / 09:40:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: