En natt med scrubs

2008-12-17 / 14:16:46
Inatt när jag inte kunde sova så gav jag mej in i min scrubs mapp. Började helt enkelt om från början, säsong 1 avsnitt 1. Så jag låg och kollade på 9 avsnitt innan jag kom fram till att jag iaf kan försöka sova lite.
Älskar scrubs och alla individer som är med i serien. Dom är ju så bäst och så roliga.
Ser mej själv lite i Elliot faktiskt. Vi är lika i många saker. Båda är stressade och har dålig självinsikt (eller va de heter) Dålig självkänsla kanske?
Jaja, hur som hellst är vi lika i sättet =)

Har blivit rätt mycket filmer under denna veckan åxå. Ska ta och skriva lite om dom någon dag så ni får se vad jag tycker =)
Idag passar jag Julia, som tack för det skulle mamma hjälpa mej i stallet sedan. Så jag tänkte passa på att åka upp och bara rida Jumjum.
Känner mej riktigt moriverad till detta nu faktiskt. Vill ju få igång hästarna någon gång.
Och när jag ändå får hjälp med allt annat idag så kan jag ju passa på att bara njuta av att pyssla och rida. Eftersom Gino fick en sväng igår så får det bli Jumjum idag.
Sen när jag kommer hem blir det nog till att bleka håret tror jag. Så har jag iaf kommit en liten bit på vägen med håret =)
Kommer väl se ut som en kyckling ett par dagar, men det är smällar man får ta =)
Efter det blir det bonde söker fru. Tror det skulle gå i morgon åxå.
Och så ska Pimpen badas.
Ja som ni hör, när jag mår lite bättre så har jag ett fullspäckat schema.

Grejen är den att jag gör ett litet test.
För några dagar sedan så glömde jag att ta mina tabletter. Kom på det på kvällen och då började man ju att fundera lite.
För den dagen hade jag mått jätte bra, det var den dagen jag bakade och sydde. Jag var pigg och glad. Vi var även och handlade på kvällen.
Så idag provar jag att inte ta tabletter och ja... ni kan ju se vad jag skriver. Jag vill/orkar göra saker..
Visst det är väl inte bra att bara strunta i tabletterna. Men är det inte meningen att jag ska må bra av dom??
Jag vill komma igång och äta ordentligt igen och gå upp i vikt. Men jag tycker att det varit svårt att få i sej något den senaste tiden. Blir så himla trött. Ska det vara så jävla svårt att gå upp i vikt?!
Nu ska jag börja klä på mej för stallet. Men återkommer nog senare för att berätta hur det gått =)
♥♥KRAM♥♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: