Det blev ett Nintendo Wii =)

2008-12-28 / 21:38:48
Skrev ju tidigare idag att Älsklingen funderade ju på att köpa ett tv spel. Vi for att iväg och inskaffade ett åxå =)
Det blev ett Wii. Darling köpte till Wii Fit och Madagaskar 2.
Så nu ska här börjas tränas =)
Sitter nu och fnittrar medans Johan kör balans övningar *ASG*
Fast jag ska nog inte skratta för mycket för jag ser säkert minst lika tokig ut jag åxå.
Men riktigt kul verkar det vara iaf. Och så bra att man får ett eget träningsprogram att följa och ha kollpå hur det förändras.
För mej får det väl bli mest muskler och balans och massa MASSA Yoga. Har kört ett pass och vill typ kasta ut plattan genom fönstret.
Klarar inte av avslappnings grejer. Det kryper i mej som FAN rent ut sagt. Men nu har jag ju hjälp till att bli bättre iaf =)

Vi tog och drog ner persienerna så grannarna slipper se oss iaf. Annars kanske männen med vita rockar kommer och knackar på dörren.
*skrattar lite åt älskling som nickar bollar*


Resten av dagen
När vi vart in till stan så åkte vi till stallet. Blev lite pyssel men tog en vilodag från ridningen. Istället gick vi en promenad i det fina (dock kalla) vädret.
Hundarna fick härja av sej och snosa runt och leka lite. Blev en tur ner och längst med sjön vid stallet. Var jätte mysigt.
Sen har vi väl spelat endel nu under kvällen och varit och handlat lite mat.
Ska ta och bada Pimpen strax innan sängläget åxå.
Usch, jag är nervös inför morgondagens besök hos vetten. Vet ju att det kommer att gå bra, men ändå spänner jag mej och blir orolig. Det kommer garanterat att gå bra med Pim, blir nog värre med vetten *fniss*
Nej då, det kommer att gå bra *intalar mej själv*
Ska ju iaf bli skönt att se om dom hittar någon speciell allergi hos ögonstenen. Och hoppas att det finns något att göra för att det ska bli bättre.
Hoppas han kommer att kunna få smaka på något annat än torrfodret i framtiden.
Min lilla sötnos vill ju få godis då och då ♥

Kram♥
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: