Dan före dan.

2008-12-23 / 07:54:37
Så var det snart julafton då.
Idag har vi hur mycket som hellst att pyssla med här hemma. Det ska städas och fejjas. Och det ska handlas och hästarna ska tas in. Sen ville chefen att jag skulle komma in till jobbet och hämta min julklapp. Kul att dom fortfarande tänker på mej där.
Känner dock en viss stress över denna dagen. För i morgon kommer jag inte hinna med annat än det som måstes.
Jag har morgon och kvällsfodring i morgon åxå. Så jag får väl passa på att rida och göra allt klart på morgonen så det bara är att ta in dom på kvällen.
Har inte blivit allt för mycket julklappar inköpta och det mår jag lite dåligt över. Men jag har iaf en till min älskling och det är viktigast. Sedan lite smått till paranteserna.
Köpte lite saker till hundarna igår åxå. Men det är ju svårt nu när Pim inte får äta något. Så de fick bli lite gummi grejer. Och sen fick Pim en Hundbadrock som han kan ha på sej när han badat. han ska ju badas två ggr i vecka nu så det kan vara skönt att ha något att krypa in i. Tror han kommer bli jätte söt.
Ungefär en sån här blev det

Får väl ta en bild på honom ikväll när han har den på sej =)

Har sovit jätte dåligt inatt. Vet inte varför. Tog sömntablett igår men har ändå inte fått sova ordentligt. Så vid 7 i morse gav jag upp och satt mej vid datorn.
Men nu blir jag väl så trött under dagen.
Sötnosarna♥

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: