Blev en tur med båda hästarna igår.

2008-12-18 / 14:56:32
Tjoohoo
Glömde att skriva nått igår kväll.
Men jag åkte iaf upp till stallet och pysslade lite med Jumjum. Sedan tog vi oss en liten barbacka tur på fältet. Shit va ont i baken jag har idag. Han är inte direkt mjuk att sitta på. Pigg som tusan var han åxå =) Men jag satt kvar iaf.
Vi va inte ute nån jätte stund, men vi hann iaf att jogga lite och försöka jobba honom lite mjuk.
Sedan pysslade jag om honom ordentligt och kom fram till att Gino ska åxå få en liten tur.
Så på med tränset och ut i mörkret med honom åxå.
Han va lite lugnare och betydligt mjukare att sitta på =)
Lallade mest runt med honom åxå. Fick småtrava lite.
Sen fick jag kasta mej iväg till apoteket för att få ut mina sömnisar.
På kvöllen blev det en dusch sedan satt vi och åt nachos till Bonde söker fru.
Bönderna valde nog dom som jag trott att dom skulle välja.
Får se i dagens program hur det går för dom.
Sedan kollade vi på den gravida mannen. Shit vilken uppståndelse det blivit om den familjen. Stackarna. Tycker att det var fint sätt för dom att få sin egen bäbis.
Tänk att folk kan va så himla elaka *surar*
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: