Blekt och färgat håret.

2008-12-18 / 15:09:34
Idag har jag och mamma lagt ner lite tid på mitt hår.
Började med att tokbleka det i fm ochefter det har vi färgat underhåret mörkt.
Gillade verkligen den mörka färgen. Nästan så jag är sugen på att ha den i hela håret.
Men skulle jag passa i så mörkt hår??
Hur som hellst så blev resultatet ganska så bra faktiskt. Första gången jag gör något sånhär själv så man kan verkligen inte klaga.
Men nu efteråt ångrar jag att det inte blev mer hår som blev mörkt. Men det kan jag ju lägga i lite mer bara.
Det blonda är fortfarande lite små gult, men det ska jag väl få bort med lite silverschampo.
Här kommer några bilder på resultatet.
Tänk nu inte på spöket utan på håret *rodnar*





Nu när jag kollar på bilderna igen så blir jag ännu mer förtjust i den bruna färgen. Får se om jag vågar lägga i lite mer av den.
Ser åxå framför mej va snyggt det skulle vara att bara ha den färgen och sedan tjocka guldiga slingor i. Hm, får nog fundera ordentligt på detta innan jag tar ett så stort beslut. Tar ju ett bra tag innan man blir blond igen..
Hoppas att ni åxå tycker att det ser ok ut.
Kommentarer!
Postat av: Mimmi

Slingor tror jag också blir kanonläckert!

Kommenterat - 2008-12-18 / 16:22:57  | URL - http://mimmilinnea.blogg.se/
Postat av: Anette

jo den bruna va fin...men man skulle ju knappt känna igen dig om du tar hela håret brunt :-) men det skulle nog bli fint

Kommenterat - 2008-12-18 / 19:09:47
Postat av: Mie

Kanonsnyggt!!

Kommenterat - 2008-12-26 / 09:35:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: