BarbackaSadel sökes!!

2008-12-17 / 13:52:49
Igår tog jag mej en lite tur på Gino. Blev bara några varv på fältet i mörkret. Men är glad att jag hade orken till det. Kändes så skönt efteråt.
Efter att han vilat så länge så var han grymt pigg, hoppade och skuttade och jag satt där barbacka med halkiga träningsbyxor. Höll på att vurpa av =)
Eftersom han är så svår att hitta sadel till så har jag kommit fram till att en barbacka sadel skulle sitta fint. Bara så man får något att sitta på och lite stöd.
Därför ber jag mina bloggläsare att hjälpa mej att hitta en bra.
Så hör av er om ni vet något.
Tack!!

Kommentarer!
Postat av: Angelica

Hejsan!



Har du fått tag på någon barbackasadeln än?

Annars har jag en att sälja! Du kan väl mejla till mig vid intresse!



Mvh Angelica

Kommenterat - 2010-01-29 / 17:18:51
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: