Barbackasadel inköpt =)

2008-12-23 / 07:43:35
Igår var jag och fixade en egen julklapp. Var till Mauds sadelmakeri och köpte en barbackasadel. Tyckte att jag var värd en sådan nu =)
Sedan va vi in på ÖB och stressade runt lite. Handlade lite småplock.
På em så ville jag givetvis provrida sadeln. Så borstade av Ginosen och slängde mej upp.
Guud va skön sadeln va. Är skit nöjd. Och Gino verkade gilla den åxå. Han var jätte pigg och busig. Skuttade och bockade runt som en vilde. Jag satt bara och skrattade uppe på hans rygg för jag tyckte att det va så himla kul.
Hoppas han kan fortsätta med att vara såhär pigg ett tag.
Här kommer några bilder. Dock är dom tagna med mobil så kvallen är inte alls bra.












Som sagt, bilderna blev lite suddiga.
Så himla kul med den nya sadeln dock. Vill verkligen komma igång med hästarna nu. Hoppas att sadel funkar lika bra på kantiga Jumjum. Har haft lite hjälp med honom under veckan. Men antar att jag snart får börja motionera båda själv. Får se till att göra ett träningsschema så båda får komma igång.
Är verkligen riktigt taggad nu. =)
Kommentarer!
Postat av: Angela/Kennel Angel Crown

Tack för ditt fina inlägg i min gästbok=)

Jag är så käääär i din hungst. Helt underbar=)

Ha en riktig God Jul och Gott Nytt År!

Kramar Angela med en stor flock

Kommenterat - 2008-12-23 / 09:03:15  | URL - http://angelcrown.se
Postat av: anette

vad skoj att hästarna börjat komma igång. antar att det är lätt att tappa motivationen när man delvis är ensam i stallet och allt är hårt o fröset ute. tycker det är svårt att hålla motivationen uppe själv o jag har ändå ridhus :-)

Kommenterat - 2008-12-28 / 17:45:48
Postat av: Elin Lindqvist

Din snygging till hingst vet verkligen om att han är snygg. Det syns så väl på vissa hingstar tycker jag, å han har ju så rätt! =) Han får va kaxig!

Kommenterat - 2009-03-20 / 00:37:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: