Bakat 2ggr på en vecka *stolt*

2008-12-17 / 13:38:55
Jepp, ni läste rätt, har bakat två gånger.
Först blev det pepparkakor. Ingen hit men jag gjorde det iaf. Helt ensam. Hade ju inga formar så jag fick göra egna kakor med hjälp av ett glas =)
men ugnen och jag va inte överens. Så många blev brända.
MEN jag gjorde det iaf =)

Sen så har jag gjort Rockyroad ♥ Så himla gott. Nötter, dumle maschmallows och choklad. Blev jätte bra och jätte gott. Så det ska jag prova mej på igen =) Dom gick ju dessutom att äta till skillnad från pepparkakorna. =)

Får se om jag ska ta och göra kola någon dag åxå. Men tror jag behöver en temp till det. Och det blir ju mer arbete vid spisen så det ska jag nog inte göra helt ensam. Ifall det kommer en panikattack.

Har även varit lite händig och sytt (läs lagat) ett av Pimpens täcken. Kan lova att om min sylärare skulle varit i närheten så hade hon fått höra ett å annat =)
Den som uppfann nålen måste ha velat ta livet av sej själv.
Inte riktigt min grej då det är smått och pillrigt så det verkligen kröp i mej. Men även dä... Jag gjorde det!!! *stolt*
Det ska nog gå att få ordning på mitt liv tillslut åxå *hoppas*
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: