Värsta åskovädret

2008-08-21 / 21:40:35
Hallo!
Sitter här inne i soffan och kikar ut på blixtarna på himlen. de va väldigt viket oväder de kom helt plötsligt.

Pimpen är sjuk eller ja de är iaf nått fel på han. Eller i han. Han host/rasslar/hickar/kippar i halsen. Låter nästan som att han inte får luft ibland. Eller att det itter något i halsen som jag inte kan se. Förut rasslade han upp en loska med lite blod i. De va då veterinären började att bli tillkallad. Tyvärr har min vanliga vet semester så vi får försöka få en akut tid på djursjukhuset i morgon. Hoppas at tdet inte är nått värre. Han har vart såhär hela dagen, men har inte tänkt nå speciellt på de för han har konstiga ljud för sej i vanliga fall åxå min lilla gris. Men när jag såg blod så antar jag att de måste va nått i halsen på honom.
Hn är samma gamla vanliga pigga och glada Pimp, bara med skumma ljud.

Annars har jag inte haft mycket för mej varken under dagen eller kvällen. Har passat Zelda idag igen så hundarna har haft en tjej att leka med.

Min fot gör fortfarande ont, typ mer ont än strax efter smällen. Gör mest ont på natten då jag ibland inte ens orkar ha täcket mot benet. Helt skummt, är ju över en vecka sedan de hände. Känns som de krampar och ilar inne i vad de nu är som sitter på dm delarna i benet och foten.
I morgon får jag mina sömnisar igen åxå. Rätt skönt så jag får sova, de tar så grymt på kroppen av att inte sova. Inatt fick jag iaf nån timme mer sömn än igår natt då jag va helt vaken.
Nu ska vi nog snart krypa ner och se en film eller nått. Jag ska iaf se en, Johan somnar nog =)
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: