Varför bråkar bildarkivet på bloggen??

2008-08-30 / 20:01:16
Har ett litet problem här inne i bloggen.
När man laddar upp en bild så brukar man ju kunna klicka på den bilden så man kan använda det i ett inlägg efter. Alltså man klickar på bilden inne i arkivet och kan välja vilken storlek man vill ha. Välj bild(er) heter sidan.
Men detta funkar inte för mej nu. Utan jag måste varje gång ladda upp bilden igen.
Som ex, min divider som jaganvänder i slutet av varje inlägg, den kan jag inte längre bara klicka på och få med.
Vad är detta för fel och vad kan jag göra åt detta?
Helt drygt att behöva ladda upp varje bild igen.
Jätte tacksam för svar

(uppladdad ytterligare en gång) *suck*
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: