Tur till Ikea

2008-08-10 / 17:11:58
Idag har vi vart på Ikea och shoppat. Eller ja, Älskling har shoppat och jag har pekat på va jag vill ha *fniss*
De blev nya duntäcken (jag fryser på nätterna)
Nya sängkläder som passar till tapeterna
En ny hundkorg så nu har hundarna en varsin.
Värmeljus och några doftljus.
Sen va vi till ONOFF och köpte en Blueray film som Darling försöker få igång nu =) Än så länge har vi ljud men ingen bild. Nu har vi text åxå men ingen bild
Vi va upp till stallet och kollade till hästarna åxå. Dom hade stått ute i natt så de fanns inte så mycket att göra.
Kollade in i sadelkammaren och beslutade mej för att städa där nån annan dag. Ser ut som 7e världskriget precis spenderat tid där.
Måste se hur jag ska göra med sadel till Ginosen åxå. Men de lutar nog åt att jag köper en såndär billig som jag har till jumjum fast som är bredare i bommen. Dom funkar ju att rida i tills han kommit i form och min ekonomi förhoppningsvis blivit bättre. Fram tills jag får en ny får jag rida barbacka =)
Fast i detta vädret blir de sällan nån ridning
Mamms och papps skulle komma hit och skruva upp min badrumsspegel senare åxå. Så är badrummet på övervåningen helt klart sen
Dom hade köpt lite småplock till badrummet åxå så jag är lite nyfiken på vad dom inskaffat.
Bild på 4 av mina älsklingar

Nu ska jag gossa till de i sängen och se om Johan får fart på filmen =)
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: