Trött och sliten

2008-08-08 / 00:08:27
De gick bra i stallet idag. Rev ut allt ur boxarna och sen spoladeut hela stallet.
Så i morgon ska jag fixa till torvbäddarna igen. stå å trampa bädd hela dagen.
Sen ska de målas och fixat så de ser riktigt fint ut.
Blir nog bra när de blir klart. Jag har tänkt att byta boxplats på mina två pojkar. Gino är de ju lite lättare att skotta åt så då kan han stå den mer fyrkantiga boxen. Medan kladd olle jumjum kan behöva den lite mer avlånga boxen. Men detta får jag räkna ut i morgon =)
Skönt att de iaf börjar bli färdigt.
Ligger nu och kollar på min näst favorit film D.E.B.S den filmen äger =) den bästa filmen är än så länge shes tha man =)

Har tramsat endel idag. Kul att komma in i gänget igen. Så har jag ju vänner som kan underhålla mej medans Johan jobbar =)
Ska va i stallet hyffsat tidigt i morgon så jag borde nog snart sova. Men är inge trött alls.
Blir ju som sagt ganska mycket att göra i morgon.

Vart har all min ork tagit vägen?? Jag har inte lust med något och orkar ingenting. Tycker  att allt är grymt jobbigt. Känner mej som en vandrande zoombie eller nått. Ser riktigt härjad ut och helt färdig i kroppen. Nu idag har jag ju iaf nått att skyllla slöheten på för jag har ju kämpat så i stallet. Men de värsta är att jag är såhär sliten varje dag. Känner mej helt känslolös eller hur man säger. <musten har verkligen runnit ur mej och jag vill bara va hemma och göra ingenting.
Vill  ha en vän som jag kan hitta på saker med på dagarna, dom få jag har har aldrig tid för mej. Och jag känner verkligen att jag behöver en riktig vän som visar att hon bryr sej. För jag känner mej mest ensam i hela världen.
Saknar den riktiga vännen som jag hade men som inte alls har tid för mej längre. =( Känner mej så himla ensam
Ändå har jag ju Johan, men man kan ju inte va med varandra hela dagarna.
Jag saknar dom roliga stunder som jag och denna vännen hade tillsammans. Saknar dej Z vill att vi ska kunna träffas mycket mer.
Jag vill inte va såhär ensam och total slutkörd av ingenting. Jag vill va pigg och glad och ha ork till att göra de jag vill. Men behöver någon som peppar mej lite till det.

Sen får jag panik av att tänka på jobbet. Kommer jag börja jobba snart?? Vilka uppgifter kommer jag att klara av?
Antar att jag bara svammlar nu eller nått. Men jag saknar faktiskt en riktig vän som kan stötta mej genom dissa hårda perioder.

Lite smådeppig Werre säger  natti natti
Kommentarer!
Postat av: Elin

Anmäler mig som frivillig, om tjänsten inte redan är tillsatt! =)

Kommenterat - 2009-03-15 / 05:25:36
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: