Till Min underbar Johan!

2008-08-05 / 23:59:05
Älskar dej så himla mycket så de går inte att förklara. här är iaf några dikter som kanske kan hjälpa dej att förstå hur mycket det är som jag älskar dej.
Du är mitt allt på denna jord!


<------ litye svårt att tyda, men hoppas att det syns =)


 Hoppas du förstår hur starka mina känslor för dej. Jag är din tills du inte vill ha mej längre. Och jag hoppas att de blir en lång tid min lilla Tönt ♥
Du är det bästa jag har och vill alltid ha dej kvar. Utan dej skulle jag bli helt borttappad, skulle inte kunna leva som en vanlig människa.
Älskar verkligen allt med dej gubben!!

Hoppas su kan läsa dikterna och förstå vad jag vill få fram av dem.
Puss från din Dodis!!!!
Kommentarer!
Postat av: Johan älsklingen

Du är så himmla go! Älskar dej minst lika mycke tillbaka ska du veta dodisen min =) Puss puss

Kommenterat - 2008-08-06 / 06:26:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: