Tårtkalas!

2008-08-05 / 17:52:32
Det är inte bara Lukas som fyller år idag, även min morbror blir äldre en dag som denna. Därför åkte jag och mamma dit och firade honom lite. De bjöds på tårta och kakor =)
Satt där å stre med familjen, och jag måste nog erkänna att de faktiskt va ganska så trevligt =)
Tyvärr kunde inte min kusin Mickis va med för hon jobbade.
Annars har jag inte hittat på så mycket idag. Flyttat in utemöblerna på verandan igen och småplockat lite.
Älsklingen har ganska nyss kommit hem fast han har åkt igen för han skulle iväg med grejer till nån som bor här i trackten.
Sen ska vi koka oss nudlar och sätta oss och slappa i soffan.
Igår när Johan somnat låg jag och kollade på en film som hette Nims Island. Den va ganska så bra. De va lite mycket barnfilm kanske men den gick helt klart att se.
Fick även hem Hancook igår så den ska jag nog kika på i natt.
Det är en tjej till som mailat om att vilja bli medryttare och hon verkade väldigt bra och bodde i närheten. Får se om hon hör av sej igen.
N har haft kusarna idag så jag har vart hästledig.
Under veckan är det ränkt att stallet ska sommarstädas. Ska bara få tag på Z först så vi kan planera in vilken dag vi ska ta det.
mamma har lovat att hjälpa mej att köra ur boxarna, jag har ju som sagt inte så mycket ork. Men de blir skönt när stallet är rent och fräscht.


Krya på dej Mona!

Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: