Städdax i stallet

2008-08-07 / 12:06:23

Hallo
Nu ska jag snart bege mej upp till stallet för en riktig stor städning av stallet. De behövs verkligen nu innan hästarna ska komma in för vintern. Men usch å fy va jobbigt *pust*
Boxarna med torvbädd ska ut alla täcken och utrustning ska ut och sen ska allt spolas å skrubbas.
Med min energi känns detta hur jobbigt som hellst.
Vädret ser ju inte direkt ut att vara med oss heller. Så man får väl snabba på lite ifall de blir så att himlen öppnar sej och hästarna vill komma in lite.
Mamma har lovat att hjälpa mej lite och då går de ju lite lättare. Sen ska Zandra joina ligan för städning i morgon.

igårkväll tog vi och grillade inne och satt och kikade på film medans vi käkade. När den filmen va slut flyttade vi oss till sovrummet för att se en annan film där. Win a date with Tad Hamilton hette den. Va säkert bra men jag och johan hade en mysig busstund där vi bara låg å skrattade och hade mysigt. Älskar sånna stunder. Bara va med den man älskar.
Sen somnade han och jag fortsatte att se på filmen, men vid de laget hade sömnisarna börjat göra verkan så min synskärpa va väl inte den bästa och inte minnet heller *fniss*

Ne, nu får jag slänga i mej något att äta och sen hoppa in i beemern och bege mej mot Hästapollarna.
Kram

Kommentarer!
Postat av: Mona

har de gått bra och städa? :) kram

Kommenterat - 2008-08-07 / 17:02:52  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: