Slitsam dag!

2008-08-04 / 15:02:36
Hejsan!
Nu har jag och mamma vart in till stan. Jag har vart hos psykologen sen har vi fixat mat till alla djuren. Blev en dyr historia =/
Hos psykologen kom vi väl inte fram till nått nytt direkt utan satt mest och pratade om sommaren och va jag haft för mej.
Saknar Johan massa som idag infinner sej på sitt jobb. Stackarn som behövt börja jobba igen.
Jag och mamma har käkat lite. Vi skulle ha plockat ihop lite grejer som ska på auktion. Men orken i mej finns inte. Är helt slut i kropp och själ. Vet inte va de är som är fel. Är väl att alla tabletter gått ur kroppen nu. Jobbigt som tusan är de iaf att va helt slut hela tiden och inte ha lust till någonting.
Beställde lite nya föcker igår an Dean Koontz. Har läst 3 böcker med honom och tycker dom är bra. Får se om jag kan få lite ro till att läsa.
Fick även en bok som jag glömt att boka av från någon klubb. Geniet hette den. Vetkar va ganska så bra den åxå.
Sen så har jag äntligen fått trosorna som jag väntat på hur länge som hellst. Dom verkar iaf sköna. Hoppas Mona fått sina nu åxå =)
På vägen hem från stallet så passade vi på att ta hästarna. Gino låg ute i hagen och sov han, helt söt. Som vanligt så fick vi slita lite med att få in hö, för de fanns ju inte inlaggt som de borde =/
Nu ska jag lägga mej och se på en film tror jag.
Förlåt att inte kolmårdenbilderna kommit in, men orken finns verkligen inte.
Kram
Kommentarer!
Postat av: Mona

Jag har inte fått några trosor????????:(

vad som snygga???puss puss :)

Kommenterat - 2008-08-04 / 16:56:41  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: