Ska jag bygga ut min tattuering??

2008-08-31 / 22:02:58
Jag har i flera år haft en playboy kanin i svanken. Men börjar fundera på om jag ska bygga ut den lite för jag tycker nog att de ser lite tråkigt ut attt bara ha kaninen där.
Hittade ett motiv på en tändare som jag tycker är snyggt.
Kan ju även ändra lite på tribalen om man vill få den mer personlig.
Va tycker ni?
Nu har jag alltså bara kaninen.

Men visst skulle det bli snyggt?

Kommentarer!
Postat av: Mona

bara kaninen..

Nej rambo är inte min , det är eventuellt sista dagen ja har han idag ! känns jätte jobbigt med tankte på att ja haft han i tre månader.. kram

Kommenterat - 2008-09-01 / 14:53:22  | URL - http://monaalsuntfi.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: