Sista kvällen på senestern för Johan

2008-08-04 / 00:21:26
nu har min älskling laggt sej för att försöka sova. Stackarna som måste jobba i morgon. En annan går ju alltid hemma )
Idag har vi vart in till stan och fixat nya täck til min cykel. Så nu kan jag börja cykelträna  hundarna =)
Sen åt vi inne på bk. Lika gott som vanligt =)
Mamma och pappa passade hundarna under fiden.
Jobbar fortfarande på att få in kolårdenbilderna, dom kommer så snart jag får mer ork.
Ska lägga mej och kolla på en riddares historea nu =)
Natti!!
Älskling jag älskar dej, bara dej och ingen annan i hela världen. Kommre bli tråkiga dagar nu när jag inte fåt spendera dom med dej =(  Mrn vi ses på kvällarna iaf.
Puss och kram
Kommentarer!
Postat av: Johan älsklingen

Jag älskar verkligen dej oxå! Du är mitt allt, vill alltid vara med dej. Puss =)

Kommenterat - 2008-08-04 / 06:19:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: