Ridtur uppe i grusgropen *smärta*

2008-08-13 / 13:44:35
Hallo.
Skadad och mörbulltat wirre skriver lite. Men återkommer till detta strax.
Jag och N har vart uppe i grusgropen med båda hästarna idag. Jag hade Gino och hon Jumjum. Båda hästarna va supertaggade och Gino hade en ny gångart blandat med galopp, bock och spark.
Virrade runt där uppe ett bra tag, för grusgropen såg inte ut som den brukar.
Sen lät vi hästarna springa på lite och i just den stunde tvärslänger sej Gino åt sidan, mot jumjum (givetvis mot hårda höftbenet,så min vrist och knä vrids åt ena hållet och foten åt andra. Hade det tagit runpan på honom så hade det blivit en lite mjukare smäll. Lovar att Jumjum vet inte en mm utan va kvar på brecis samma punkt när Gino kastar sej.
FAN i HELVETE va onte de gjorde rent ut sagt!!!
Va en plåga innan jag kom hem med bilen då jag knappt kan gasa, farthållare är de bästa som finns för mej nu.
Så nu haltar jag mej fram lite smått, vill hellst sitta still.
Jag har ju redan dåliga knän så detta gör väl inte saken bättre direkt. Hoppas de går över snart och inte är nån inre skada.
Vaden och vristen börjar svullna lite men de är nog ingen fara.
Ska ju på bilutställning sen så jag har inte tid att ha ont =/
*biter ihop*
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: