Plockdag i trädgården

2008-08-02 / 21:43:38
Idag har vi först tagit det ganska så lugnt under fm. Sen kom mamms och papps hit så vi har byggt upp grillen och nästan hela muren. Men det tog slut på sten så den får vi fortsätta med en annan dag.
Jädrar va snyggt det blir där ute. Prövade parasollet igår åxå och de blir ju sååå mysigt där. Synd bara att det snart är höst och man inte vill sitta ute =(
Hästarna tog mamma på sej idag för hon tyckte jag såg så sliten ut. Har ju inte sovit nå värre i två veckor. Men nu har jag sömnisar igen och får vila upp mej lite. Bara en månad kvar tills jag får mina nya riktiga tabletter. Blir ju spännande att se hur de blir med dom.
Håller på och laddar upp bilderna från kolmården åxå. Får se om jag blir klar med dom i kväll eller om jag får ut dom i morgon. Blev ju så himla många =)
Måste ju sålla ut vilka jag vill visa.
Kommer bli minst lika många i E-tuna parken. För jag hoppas att vi kommer dit åxå. Vill ju se surikater =) De måste ju va dom sötaste djuren som finns =)
Blev rätt kär i snöleoparderna åxå. Jädrar vilka snygga djur. Och vilken svans dom har *kär*
Tigrar har jag alltid gillat skarpt åxå. Men dissa får ni se på bilderna sen.
Nu går de inte att ladda upp nåpgra mer bilder på en stund.
Ska gå å se på Jurkyrkogården 2 som går på TV4+ nu. Sen ska jag fortsätta med bilderna om jag inte somnat.
Syns nog sen.
Kram
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: