Nya datorn är hemma

2008-08-28 / 22:17:41
Hu har jag äntligen fått hem min nya dator =)
Den är installerad och klar och jag sitter och skriver på den nu =)
Det är en HP Pavilion DV 5-1095
Blueray spelare har jag i den och tocken där som man kollar fingeravtrycket med *fniss*
Firefox är installerat och lite annat smått å gott, men resten tar jag i morgon.
Här är lite bilder på den.
Värsta pärliga loggan som lyser på locket =)

Tangenterna och alla lappar på vad som finns på datorn =)

Hela datorn

Nu sitter jag och små pillar lite med småsaker, men de blir nog snart att lägga sej och se på film.
Är ju en dag i morgon åxå.
Men nu är ju iaf datorn på plats och jag fick den jag ville ha.
Kram

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: