Min dator har gett upp

2008-08-17 / 19:05:14
*stortjuter*
min dator verkar ha gett upp detta livet. Först fick den virus som vi sedan fixade bort, men nu händer ingenting med den. Del startar fast de tar evigheter och sen blir de bara svart. Jag som har bilder på den som jag inte vill ska försvinna.
Fixade ny externhårdisk till den igår så alla filmer är överflyttade till den och hur mycket plats som hellst blev de av detta.
Sen har vi virus skannat den flera gånger och tagit bort de som vart skadligt. Men nu går den ju sämre än va den gjorde med virus i sej!!!
Sitter nu med Johans dator så jag iaf har nått att skriva på, men jag vill ha mina bilder. Bara jag på nått sätt får ur som så kan jag slänga skiten i älven.
Återkommer när humöret är bättre. Nu vet ni iaf varför jag inte skrivit nått på ett tag.

Och till virus uppfinnare.... VARFÖR??
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: