Mett i natta

2008-08-26 / 00:43:10
Antar att dom flesta sover nu. Johan ligge iaf breve mej här och snarkar nå så inni norden !
Jag sitter och letar dividers till bloggen jag, är väl lite små drogad av sömnisen och de visar sej ju i vad jag skriver. Blandar ihop lite ord och stavningar.
Tänkte ta å be alla läsare om hjälo med vilken divider jag ska ha. Lägger ut dom som jag gillar i morgon så får vi se va de blir för röster på dom. behåller den jag har så länge som röstningen pågår. Men lägger ut dom andra i morgon när jag är mer klar i huvudet.
Men har iaf sparat några till =)
Får se vilken ni väljer =)
Nu ska jag sova, bilder och nya divaiders kommeri morgon.
Natti Natti
Talar mer om detta när jag är klar i huvudet =)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: