Magen spökar

2008-08-29 / 20:34:50
Hallo.
Min mage har spökat i några dagar nu, känns som att de fräter i den. Eller som ett sår som någon strör salt i. Är säkert min piercing som gjort nå dumt =/
Hur som hellst så försvinner verkligen ork lust och humör när magen bråkar. Jag blir helt slut av minsta lilla, är helt sliten och vill bara sova. Irriterar mej på allt och det kryper i kroppen.
Känner inte för någonting annat än att gömma mej typ.
Vi va ut på en promenad med hundarna förut och jag höll på att få krupp på Pimpen. Han beter sej ju som en idiot. Och när jag mår som jag gör nu så blir de inte bättre av att gå med en studsboll i koppel.
Mamma har vart å fixat lite nya buskar och ett äppelträd åt mej idag. Så nu ska vi få tuja (stavas) buskar/granar framför verandan och sen göra en "banan" på mitt på gården så de blir lite mindre insyn. Äppelträdet är väl mest till för Lukas som älskar äpplen =)
Men tror jag ska in och skaffa några buskar till i morgon för de va halva priset på dom.
Sen fick jag order om att tvätta bilen =S
Sen ska jag ut och träna stenhårt med Pim. Med de menar jag att han ska få tänka lite. Man kan ju inte anstränga honom så mycket nu när han går på antibiotika.
Skulle vilja ta mej en tur in till ikea i morgon åxå och köpa lite nya ljus för höstmörkret. Får se vad orken går med på.
Kram


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: