Livet knallar på som vanligt

2008-08-21 / 12:09:28
Go Middag!
Sitter här och väntar på att Zelda ska komma hit. Ska passa henne idag. Så de kommer att bli fullt ös =)
Har inte haft nå bloggsug nu i några dagar, men ska försöka att bättra mej.
Kan väl inte säga att jag gjort allt för mycket dom senaste dagarna.
Igår vaj ga upp till stallet en stund och stre med Z. Sen va jag chaffis åt mamma så hon fick hämta sin bil. På kvällen grillade jag och Lieblingen och sen blev de film.
Har inga sömnisar kvar så de har blivit en hel del filmer under nätterna.
Igår natt va jag vaken precis hela natten och då såg jag på.
The Sisterhood of the traveling pants (aldrig bölat så mycket till en film)
Definetely Maby (lite småtrevlig film om en dotter och en pappa =)
Last Kiss (även den lite små deppig)
Och The Ex ( för Zach Braff gillare är den en pärlig film =)
The Mummy (den nya som går på bio,  Gillar man dom andra mummy filmerna kommer man gilla denna åxå =)
Måste nog äga att alla filmerna är klart sevärda. Även om vissa av dom är lite deppiga =) Men dom är de på ett sevärt sätt.
Och Jag som är Scrubs Fan gillar ju Zach Braffs filmer. Tycker iofs att han passar bäst i komedier, men helt ok i andra filmer åxå.
Nu ska jag ta mej lite frukost.
Lovar att jag ska bättra mej med bloggandet.
Kram
Kommentarer!
Postat av: Mie

Kram på dej vännen!!

HUr var det nu med din msn??

Kram!!

Kommenterat - 2008-08-21 / 12:26:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: